Webcare

Er wordt gepraat! Online. Ook over bedrijven en organisaties. Positief of negatief. Dat heet in vakjargon buzz. Om die buzz zichtbaar te maken heb je verschillende software pakketten en websites, die tweets, posts, krantenartikelen en blogs naspeuren en keurig op trefwoord op je scherm ordenen. Die heten Buzz monitors.

Buzz monitors als Radian6, Hootsuite of Tweetdeck tonen de buzz niet alleen life op je scherm. Ze maken hem ook productief voor je.

Signaleer je met je buzz monitor trends, grijp je kansen en los je problemen op, dan ben je bezig met webcare.

Webcare is relatief goedkoop. Het kost je mens-uren voor je webcare team en licentiekosten. Maar het levert ook veel op. Social media lenen zich prima voor het verlenen van 1-op-1 service en voor het in de kiem smoren van negatieve feedback.

In een breder perspectief heb je als organisatie met webcare een mooi instrument in handen waarmee je:

  • Je merk positief kunt laden
  • De klanten service eigentijds, effectiever en veel goedkoper kunt maken
  • Extra conversies en inkomsten kunt genereren
  • Je product kunt verbeteren op basis van feedback van je klanten
  • Relatief goedkoop nieuwe klanten kunt vinden

Interessant? Maak een afspraak met todeBoon voor Gratis Advies over hoe webcare zoveel mogelijk kan betekenen voor je bedrijf of product.

Geef mij Gratis Advies