e-mail marketing

E-mail marketing is, ondanks alle recente ontwikkelingen op internet marketing gebied, nog steeds het online marketing kanaal met het hoogste rendement.

Het is het meest volwassen online marketing kanaal en bestaat al sinds de jaren tachtig. E-mail marketing heeft nog veel meer voordelen. E-mail communicatie is:

  • Persoonlijk
  • Relevant
  • Twee richtingsverkeer
  • Uiterst meetbaar
  • Goedkoper dan zo’n beetje alle andere vormen van (online) marketing.
  • Gewenst door verzender en ontvanger. De ontvanger geeft vooraf zelfs toestemming.
  • Heel geschikt voor klantreizen, strategieën, targetting en re-targetting
  • Dynamisch en actueel (de inhoud van een mail kan op het moment van openen nog worden aangepast)

Kortom: e-mail is belangrijk als je online marketing goed wilt doen. Maar:

  • Welke mailing software heb je nodig?
  • Hoe maak je een goede e-mail template?
  • Hoe krijg je de conversie met e-mail zo hoog mogelijk?
  • Hoe richt je een welkomsttraject, een retargetting traject of een retentie traject in?
  • Hoe houd je je e-mail list schoon en actueel?
  • Hoe stuur je de klant precies de juiste aanbieding voor hem of haar op basis van het data profiel dat je van de klant hebt?

todeBoon kan je helpen met het antwoord op deze en andere vragen, of je hele e-mail marketing voor je verzorgen. We helpen je met het opzetten, verbeteren of maximaliseren van je e-mail marketing programma en leggen je uit hoe je er zelf verder mee aan de slag kunt. Of  we maken en versturen de mailings voor je bedrijf als je dat wilt.

Interessant? Neem contact op met todeBoon voor meer informatie.

Geef mij Gratis Advies