Online Campagne

Door een online campagne te voeren, kun je in korte tijd extra aandacht genereren voor je product of dienst, meer omzetten of zelfs het gedrag van mensen beïnvloeden

Denk bijvoorbeeld aan:

  • meer conversies
  • hogere omzet
  • grotere merkbekendheid
  • introductie van nieuw product
  • hogere merkwaardering
  • je potentiële achterban of klanten online aan je binden
  • de behoeften van je klanten scherp in beeld krijgen
  • massa creëren voor je nieuwe social media pagina.
  • gedragsverandering bij de consument bewerkstelligen

Online campagnes zijn heel geschikt voor bedrijven om meer spullen te verkopen. Maar ook overheden, goede doelen, culturele organisaties, maatschappelijke instellingen, vakbonden en politieke partijen hebben er veel aan.

Om een online campagne te laten slagen moet je duidelijk voor ogen hebben wat het doel, de vorm en de (mix van) online kanalen zijn, die je voor de campagne gebruikt. 

todeBoon heeft veel ervaring met online campagnes. Bijvoorbeeld voor Stadsdeel Amsterdam Oud-West, de PvdA Amsterdam van Lodewijk Asscher en War Child.

Interessant? Neem contact op met todeBoon voor meer informatie.

Geef mij Gratis Advies